Tuesday, January 16, 2007

Aflevering af Bacheloropgave


Store smil, glade ansigter, levende lys og vejende flag var der masser af, da jeg i dag var på seminariet i Haderslev for at aflevere min bacheloropgave.

Vi "blev sunget ind" af studerende og undervisere og det var svært ikke at få en klump i halsen. Bacheloropgaven er jo afslutningen på uddannelsen. 3 år for mit vedkommende er tæt på en afslutning. Det har været en god og udviklende tid - spændende og fleksibel, ikke mindst på grundt af den særlige studieform som netstuderende.

2 Comments:

Blogger mrskarin913 said...

Kære Dorte.

Det er bare så godt, du vil dele denne oplevelse med alle os andre.

Jeg ville gerne have været på seminariet i dag, og været med til at synge for dig. På grund af mit job måtte jeg undlade at komme.

Det er et godt billed, og tro mig jeg glæder mig til at prøve dette.

De varmeste tanker fra mig.

5:23 PM  
Blogger asterix915 said...

Hej Dorte

Så kom dagen hvor dit lille barn skulle afleveres. Endelig og se hvor mange der er kommet for at juble med dig.

Jeg er "ikke" det mindste misundelig over det ikke er mig *ss*. Nej pjat, jeg glæder mig på dine vegne, og håber det bedste når du skal op og forsvare den. Hvornår skal du det?

Hilsen fra vestenvinden
Lone

7:36 PM  

Post a Comment

<< Home