Tuesday, November 22, 2005

Postkort

3 Comments:

Blogger asterix915 said...

Hej Dorte

Jeg kan altså ikke forstå, at du er så vild med det billede :-).

Kan du få andre billeder frem???

Vi ses snart *s*

Hilsen Lone

4:54 PM  
Blogger dortesophie said...

Hej Helle :-)

Jeg har via Lis' blog og lis´ Flickr fundet vejen til flickr toys og delivr postkortene.
Jeg holder mig til Lis *LOL* så kan det ikke gå helt galt tænker jeg..

Men her er adresserne:
Flickr toys:

http://flagrantdisregard.com/flickr/

Postkort
http://www.delivr.net/

Hvis du skal lave postkort så husk at du først skal ændre rettighederne på dine billeder i flickr. Vejledning står på Lis blog under eCard. Hvis du går ind i læs mere, står der hvordan du gør nederst - men dette skal du gøre før du går ind i delivr eller funker det ikke.

Hvis det ikke hjælper så kan jeg evt. prøve at hjælpe dig over telefonen.

Mange hilsner
Dorte

11:50 AM  
Blogger dortesophie said...

Hej Helle

Fedt mand :-)

Mange hilsner
Dorte

3:48 PM  

Post a Comment

<< Home